sobota, 1 grudnia 2012

NOTOWANIE NR 86

1.
Taio Cruz - Fast Car(+1)
2.
Celine Dion - Parler a mon pere(-1)
3.
Remady & Manue-L ft. Amanda Wilson - Doing It Right
4.Pitbull - Don't Stop The Party
5.The Wanted - I Found You(+9)
6.Rihanna - Diamonds(+2)
7.Cascada feat. Nicci - The Rhythm Of The Night(+10)
8.Flo Rida - I cry(+3)
9.Conor Maynard Ft. Ne-Yo - Turn Aroun(-6)
10.The Script feat. Will.i.am-Hall Of Fame
11.Christina Aguilera-Your Body
12.Kelly Clarkson-Catch My Breath(+8)
13.Pink - Try(-4)
14.Gossip - Move In The Right Directio(-9)
15.Michel Teló - Bara Bara Bere Bere(-1)
16.Ellie Goulding -Anything Could Happen(-12)
17.Enej-Tak smakuje życie(+2)
18.Calvin Harris ft. Florence Welch- Sweet Nothing
19.Jula - Kiedyś odnajdziemy siebie(-13)
20.Nickelback - Trying Not To Love You(-13)
21Lana Del Rey - Summertime Sadness(-6)
22.Asaf Avidan & The Mojos-One Day (Reckoning Song) (Wankelmut Remix)(-4)
23.Justin Bieber ft Nicki Minaj - Beauty and A Beat
24.Loka - Widziałem Ciebie
25.Adele - Skyfal

PROPOZYCJE:
1.will.i.am ft. Britney Spears - Scream & Shout
2.Girls Aloud - Something New
3.Tiësto-Pair Of Dice
4.Bruno Mars - Locked Out Of Heaven





4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Głosy oddane i jakże zacny nowy, zimowy wygląd.. Fajnie, mi się to podoba :) Przynajmniej dobra jedna zmiana, o jedno oczko, pozdrawiam!

pltopof15th.bloog.pl

AgA pisze...

Mi rowniez podoba sie nowy wyglad:)Głosy oddałam

Anonimowy pisze...

oddalem swoje glosy u mnie NN zapraszam lista-przebojow.bloog.pl super zmiany!

Anonimowy pisze...

Już 10 grudnia blogiem zawładnie nowy pomysł i nowy program czyli MUZYCZNE stereo-TYPY, czyli to własnie Ty będziesz mogła wytypować numery z listy PL Top of 40! Na nowość zapraszam już od 10 grudnia!

pltopof15th.bloog.pl