wtorek, 2 kwietnia 2013

PL LISTA

NOTOWANIE 58

1.                                                    11.
                                         
Edyta Górniak - Sens-Is          Patty - (Zabiłeś Te Miłość) Nie Ma Nas
2.                                                   12.
                                        
Weekend - Ona Tańczy Dla Mnie                             Ewelina Lisowska
                                                                             - W Stronę Słońca
3.                                                  13.
                                       
Loka - Oczy Miasta                                          Sylwia Grzeszczak - Flirt
4.                                            14.
                                             
Ania Wyszkoni - W Całości Ułóż Mnie                   Doda - Titanium
5.                                                15.
                                      
Brodka-Dancing Shoes                              Bracia - Wierzę w lepszy świat
6.                                           16.
                                     
Feel - Poczuj To                                               LemON - Będę z Tobą
7.                                               17.
                                     
Ania Dąbrowska- Jeszcze ten jeden raz          Natalia Szroeder ft. Liber
                                                                   - Wszystkiego Na Raz
8.                                          18.
                                    
Rafał Brzozowski ft. Liber - Katrina        Mezo ft. John James - Jedyna
9.                                              19
                                    
LemON - Napraw          Kalwi & Remi feat. Nadia Gattas- Africa
10.                                            20.
                                   
Pectus - Szkoła Marzeń               Jula - Kiedyś odnajdziemy siebie
PROPOZYCJE:
1.Ewa Jach - Przed nami
2.Margaret - Thank You Very Much

8 komentarzy:

Ania pisze...

Zagłosowałam.
Nowa recenzja na blogu http://true-villain.blog.pl/

BART pisze...

No i gdyby tylko Feel odnieśli sukces jak za dawnych lat (2007-2008) miło by było, oddałem głosy i pozdrawiam !

K81 pisze...

Jak widze ta czolowke...Moze nie bede komentowal. Zeby np. Bracia byli tak nisko a jakies Weekendy na podium to nie moge. Musze zaglosowac. Pozdrawiam.
http://muzycznyswiat.phorum.pl/index.php

MATT pisze...

Szkoda, że Ewelina Lisowska tak nisko.;c

Justysia pisze...

Nowa notka na blogu http://magdatul.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Wejdź i zobacz niesamowitą sesję Maite do magazynu ¡HOLA!
http://maite-perroni.blog.pl/

aga pisze...

zapraszam na http://mybestmusic.blog.pl/ u mnie nowe notowanie

alicia pisze...

Hej u mnie nowe notowanie serdecznie zapraszam do glosowania na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl zaglosowalam nie podoba mi sie 1 miejsce pozdra bo nie znosze gorniaczki dla mnie pieje jak stara tuba ale to tylko moja opinia :) pozdrawiam